1 December

Snart e det jul här i vårt huuuus :)

Ja då är det bara 23 dagar kvar till julafton! Fast jag längtar inte lika mycket längre. Sen efter julen så ska man fira Nyår. Har blivit bortbjuden med hjärtat men får se om man åker dit. Vet inte riktigt vad jag annars ska göra då, så det blir väl dit.

Känns som rätt mycket har förändrats nu på senaste tiden. Folket man umgicks med innan träffar man typ aldrig mer och snackar knappt med dom iheller. Tråkigt men sant. Men sen å andra sidan så har jag iallafall försökt höra av mig men det är svårt när man inte får några svar tillbaka. Så jag vet inte vad jag ska göra. Undrar bara vad problemet är? Har jag gjort något så hela högen är sura på mig eller något? Om det nu är så, svårt och bara säga det till mig då. Ajja finns inte mycket mer jag kan göra åt saken, jag har försökt höra av mig. Bara lite smått irriterande när man får höra innan att "bara för du har pojkvän nu, så hoppas jag inte du slutar höra av dig" och det har jag inte gjort. Istället är det tvärtom. Så jag kan lika bra skita i allt. Vill ni jag ska sluta höra av mig till er så säg det istället :) .

Denna veckan:
Onsdag: Va hemma och ta det lugnt.
Torsdag: Ung vision och sen hem.
Fredag: Spelkväll med Marie, Kim och hjärtat :)
Lördag: Ta det lugnt med hjärtat<3
Söndag: Filmkväll med Tosse :):) Va ett tag sedan!

Japps , de var allt för mig nu! Skriver kanskeeeee senare :P

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback