10 december.

Konstig men underbar dröm jag hade inatt. Drömde att jag åkte till Thailand med Marie och Sandra och en massa andra. Mer kommer jag dock inte ihåg haha. Men fan va jag vill åka utomlands. Jag är så himla trött på att inte ha pengar och inte kunna göra något. Den enda gången jag har varit utomlands var när jag var 5 år och vi var i Spanien. Men hur mycket kommer jag ihåg av det liksom, ingenting. Sen har jag varit i Tyskland när jag var 15 också men det räknas inte för mig haha.

Så nu har jag bestämt mig att till nästa sommar så SKA jag resa utomlands, och antagligen blir det Thailand. Kanske blir att man åker med syrran eller något. Spelar ingen roll vem jag åker med, bara jag får komma till värmen.

Jag är trött på att sitta hemma och glo nu och så vidare. Jag vill ha ett jobb och det NU! Men det är ju lättare sagt än gjort. Ajja, jag ska inte ge upp...

2 Månader med hjärtat idag :)

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback