15 December

Ännu en dag närmare julafton.. Fan jag hinner inte med! Jag har inte köpt en endaste julklapp än. Så idag får jag dra iväg till väla och handla. Nu hoppas jag bara att jag hittar något också. Det är 5 julklappar jag ska ha :P . Den enklaste är till min systerson Emil :) Han är så liten så han fattar inte vad han får ändå haha, sen så finns det så mycket gulligt till småbarn. Sen min syster vet jag nog vad jag ska köpa till. Sen är det Frida, min mamma och min systers sambo kvar. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska köpa till dom. Och det är så sjukt svårt att köpa till killar! Dom blir aldrig nöjda hahaha.. Min andra syster och hennes dotter bor ju i Borås och ska inte fira jul här. Så dom ska jag inte köpa något till än. Det får bli senare när dom kommer hit och hälsar på så det slipper jag nu iallafall. Rätt skönt, med tanke på att man knappt har några pengar. Usch, vill fan inte gå på väla. Det kommer va miljontals folk där. Extremt jobbigt är det. Men jag är så illa tvungen! Sen vid 17 tiden så kommer min mamma, syster, frederik och min pappa hit. Jag ska ju få nya saker till mitt rum. Så då ska man hjälpa till och flytta en massa grejer, jobbigt haha! Sen ska jag nog hem till hjärtat<3.

Just nu längtar jag inte ens till julafton mer, känns bara tråkigt när man inte kan köpa vad man vill till alla bara för man inte har så mycket pengar. Men ja, det är ju tanken som räknas. Hjälpte min syster och hennes sambo i helgen med att fixa julgran och klä den och så. Tycker inte ens det är kul haha. Jag har fan ingen julstämning kvar. Men när jag var liten så älskade jag julen! Men då var hela släkten samlad och min farmor levde då :(. Då var det alltid kul och skit mysigt. Saknar den tiden. Men allting förändras för eller senare.

Ja det var allt jag hade och skriva nu haha :) Måste lägga in en bild på min systerdotter Lisa :) Hon var Lucia igår :) Så sjuuukt söt <3


Sån liten fis unge :)


Underbaraste :)<3

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback