29 december

Hej hopp!
Ett bra tag sen jag skrev nu haha. Men har fortfarande inget internet hemma.

Julen var sådär.. Tycker inte det är speciellt kul med jul och så. Men det funkade! Sen har det inte hänt så mycket mer i mitt liv haha. Har varit på äventyr i höör med hjärtat och hans kompis en natt och festat lite. Sen har det inte hänt ett skit mer. Just nu sitter jag och passar söta Emil medans min syrra och hennes kille är och fikar i stan :) Tänkte jag kunde passa honom någon timme så dom kunde få det lite mysigt och va lite själva en stund. Så snäll är jag.

Senare ska jag hem till hjärtat och mysa. Men innan dess ska jag duscha och raka mina ben haha.

Kommer lite bilder nu från när jag och frida lekte i snön och lite från julafton!

 

 

 

 

Julafton...

 

Julfrukosten :) GOTT!

 

Jag och syrran

 

Syskona mongo haha

 

Lite av julmaten :)

 

Frida :D

 

Haha så sur jag ser ut :S

 

HAHA Guuun

 

Kan inte lägga in fler nu, Emil skriker haha..

 

Seeeees :)

 

/LindaMalmquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback