3 December

Somnade typ 5 i natt. När jag gick och la mig vid 2 tiden så kollade jag på tv och fastnade i något program, sen efter det programet så kom "paranormal state" som handlar om spöke och sånt. Så kollade jag på 2 avsnitt av det. Sen började jag nojja mig och trodde att det spöka i mitt rum haha. Så jag fortsatte och kolla på tv och fastnade i "Kinky but proud" hahaha. Sånt sexprogram som hanlade om fetisher eller va fan det heter. Så sjuka saker folk tänder på!! Finns till och med folk som tänder på att ha flatlöss och att ge flatlössen till andra. Hur äckligt är inte det på en skala haha. Fattar inte hur man kan tända på det haha. Typ hej här får du lite flatlöss, ooh nu e jag kåt hahaha. Ja jag vet jag har dålig humor ;) Men sån är jag haha! Just de, det värsta var ändå att folk tänder på att ha LARVER på sitt könsorgan!! FYFAN! Jag lovar, höll på och spy när jag såg det. Hur i helvete kan man tända på det..

Idag skulle jag egentligen åkt iväg hem till Sara och Marie. Sara åker till Thailand imorgon och stannar i tre veckor! FUSK!!! haha. Men vete fan hur jag ska kunna träffa dom, för jag har inga pengar till bussen. Så ja får se hur det blir med det. Men hade ju velat träffa henne idag innan hon åker iväg, sen får man inte träffa henne på 3 veckor ju :(.

Imorgon blir det Dickens med Marie, Kim och mitt hjärta. Men jag ska inte dricka mycket. Pallar inte vara bakis och så vidare. Men kan bli kul ändå :) Dansa ska jag iallafall! Sen Lördag ska jag nog bara mysa med hjärtat och Söndag filmkväll hemma hos Tosse.

Jag tycker jag kan få mina pengar nuuuu! Måste köpa julklappar! Och sen fyller Marie år den 14 Dec och ska ha "kalas" den 12 December. Så måste ju hinna köpa något till henne också! Kan ju hoppas jag får dom imorgon eller på Måndag nästa vecka. Annars blir det lite stressigt.

Nej nu har jag inget mer och skriva :P


Jag ocg Marie på Dickens imorgon HAHA!


/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback