4 December

Guuud va trött jag är! Somnade sent inatt också, som vanligt. Satt först och snacka med hjärtat på msn och med Snicki och Tosse :). Sen när jag väl bestämde mig för att sova så när jag la mig ner så blev jag pigg igen. Så där låg jag i någon timme innan jag äntligen somnade. Sen kommer min mamma och väcker mig klockan 7 på morgonen och undrar varför jag ska ha hennes busskort jag förklara och hon sa att hon inte hade pengar. Så somnade jag igen och tio minuter senare väcker hon mig igen och säger att hon fixat pengar och jag kunde ta busskortet. Sen somnade jag igen och sen när hon skulle gå, ja då väcker hon mig IGEN! Känns som hon gjorde så för att jävlas med mig. Men ja, orkade inte bry mig då. Så nu vaknade jag för en halvtimme sedan. Ska aldelles strax in i duschen och så och göra ve mig sen ska jag hem till Tosse och umgås och sen blir det en liten sväng hem till David innan jag ska hem till hjärtat och sen ska vi vidare till Marie och Kim och sen på kvällen blir det Dickens. Haha hängde ni med?

Nu är problemet att jag bara har en ask cigg som jag ska leva på helaaa helgen :( ångest på det! Men ja det ska väl gå, får röka mindre. Fast sen när man har lite alkohol i kroppen så rökar man ju som värsta skorstenen haha, men ska försöka att inte göra det!

Nej nu ska jag dricka mitt kaffe innan jag går in i duschen. Annars kommer jag adrig iväg! Kommer nog vara hemma hos Tosse vid 13-14 tiden.. Så är det när man bor i sketna bondelandet haha. Då tar det 80 år innan man kommer någonstans.

PussHej och ha en trevlig helg :)



/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback