7 December

Jaha då är det måndag igen. Mår fortfarande illa lite då och då. Riktigt jobbigt är det. Men tror jag vet vad det är så det blir nog bra snart. Sitter bara hemma nu och spelar sims 3 haha. Finns ju inget annat att göra när man inte har pengar. MEN var precis och kollade i brevlådan och såg att jag fått mina pengar från försäkringskassan, 2100 kr. Och allt kommer gå till julklappar. Men vad ska man göra liksom. Julen känns dock inte så rolig detta året. Man har typ inte så mycket pengar och jag har inte speciellt mycket julstämning iheller. Men man får göra det bästa av situationen. Kommer bara bli svårt och handla julklappar när man knappt har några pengar. Men vad ska jag göra. Jaja skit i det nu..

Vet inte vad mer jag ska skriva. Händer inte så mycket just nu haha.

PussHej

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback