8 December.

Vaknade vid 9.30 idag och mådde sjukt illa. Vet inte om jag är sjuk eller vad det är med mig. Men jävla jobbigt är det iallafall. Har knappt orkat prata eller röra mig på hela morgonen. Men nu för någon timme sedan så kräkte jag haha, trevligt och veta va. Sen mådde jag lite bättre så jag passade på att dra iväg till affären och handla. Jag handlade - Saft, Yoghurt, Ost, Torrfoder(till katterna), Skinka, Cigg, Bröd, Bullar och kaffe :). Bara dom sakerna gick på 250 kr. Så svinigt dyrt är det och handla på Ica. Men ja, finns ingen annan affär här i närheten. Så nu har man ätit 2 bullar och lite yoghurt, så nu mår jag lite bättre. Kan ju bara hoppas att illamåendet inte kommer tillbaka. Men ska inte säga för mycket. Blir att jag är hemma och tar det lugnt idag. För jag orkar inte åka någonstans om jag ska må som jag gjorde innan..

Skriver senare, ska kolla på Alladin nu haha.

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback