År 2009


Eftersom jag inte har något att göra så kom jag på att år 2009 snart är slut. Och tänkte då att jag kunde skriva lite om vad som har hänt och så vidare detta året.. Så det är vad jag ska göra nu.







Så otroligt glad att jag träffade dig.
Den enda som har varit trogen, ärlig och söt mot mig :)
Tycker om dig hjärtat!







Vi slutade umgås ett tag men sen bestämde vi oss
för att börja umgås igen och det tycker jag är bra :)
Saknade er mycket den tiden vi inte umgicks!
kommer alltid vara charlies angels , haha!

Japps det va allt, kom inte på mer haha. Har säkert hänt mycket mer som jag har glömt men just nu funkar inte min hjärna som den ska ;) haha! Men ja, det va lite minnen och så iallafall sen får vi se om det kanske kommer mer senare :)

/Linda Malmquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback