Dum i huvudet.

Att du av alla personer inte ska fatta vad jag menar och inte stödja mig i mitt beslut utan istället tycka jag e dum och så vidare. UNDRA vem fan det e som e korkad när du säger så som du gör? Det är nästan som att jag är vuxen och inte du. Detta är inte lätt för mig, inte alls. Detta kommer vara det svåraste och jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Och sen nu håller du på och säga en massa skit, tror du det blir bättre av det eller? Nej verkligen inte, för det blir bara tusen gånger jobbigare för mig. Jag har bestämt mig och så är det. Även om det är svårt och så så tänker jag på vilket som är det bästa för mig att göra. Men inte ens du fattar det. Fattar inte vad du tänker med. Du är så otroligt dum i huvudet just nu att jag vill spy på dig! Fy fan..

Okej, kanske inte många som fattar vad detta handlar om, men det är inte det som är meningen iheller :P . Vill bara få detta ur mig. För jag håller snart på att sprängas av irritation..

Tack Åsa min älskade syster för att du förstår :) Du är den enda jag kan prata med om allt. Och min pojkvän Linus också, ni två är dom enda jag kan prata med och dom enda som förstår mig. <3

/Linda Malmquist

Kommentarer
Therese

Jahaja tack för den !

2009-12-09 @ 23:48:24 URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback