GodNatt

Ligger och tänker mycket nu på utbildningen jag sökt in på i Köpenhamn. Kockutbildning på 3 år är det. Så får man även lärlingslön på 11000 dk. Och det är ju rätt bra, så då kan man söka lägenhet och kanske flytta hemifrån för en gångs skull :). Eller så blir det att jag bor på ett "studenthem" i Köpenhamn. Men vet inte riktigt om jag vill det. Men har lite mer tid på mig att tänka på det. Sen kan jag ju alltid testa att bo där först och se hur det går och är det jobbigt eller tråkigt eller något så söker jag bara lägenhet här. Lika bra och göra så kanske?

Det som är bra är att Frida går på denna skolan så hon vet var det är och så vidare. Så om jag kommer in så får hon visa mig var det är :) Så det är nice! Slipper man åka vilse eller något haha.

Nu håller jag iallafall tummar och tår för att jag ska komma in!!!

GodNatt!


/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback