Haha jag e gast.

Tänkte precis "ääh jag går och lägger mig, finns inget att göra". Men sen kollade jag på klockan och såg att den bara var kvart i fem. Haha ofta jag ska lägga mig så tidigt :P. Så jag får sitta uppe och tråka i några timmar till. Vad jag ska göra är en annan femma. Kollade precis på 2 avsnitt av paradise hotel som jag missat. Så nu har jag inga fler kvar :( . Men ja, får väl hitta på något.

Imorgon efter mamma slutat jobb så får jag massa nytt till rummet som sagt :) Riktigt nice, trött på sakerna jag har här. Asså jag ska inte byta ut allt haha men jag får nya bokhyllor, skrivbord och en kontorsstol. Så det är nice!

Som sagt så blir utbildningen framskjuten. Men det känns faktiskt skönt på många sätt. Jag har mer tid på mig att förbereda mig och lära mig lite mer danska kanske ;) haha! Sen har jag csn som jag ska fixa, ska ha csn i 20-30 veckor eftersom dom veckorna är inlärning och vi får ingen "lärlingslön" då. Men sen efter dom veckorna så ska man ju ha 11000 dk i månaden. Så då behöver man inget csn. Sen ska jag ju klura ut var skolan ligger och så också + fixa så att jag kan bo där. För pendla från Ödåkra till Köpenhamn varje dag är jag inte speciellt sugen på. Och sen är det lite annat som jag inte vill ta här. Men ja, där e ju som sagt en massa och fixa och då är det bättre att skjuta fram det 2 månader.

Tänkte sen också att om utbildningen går bra så ska jag nog leta egen lägenhet i köpenhamn, men det blir isåfall efter ett år och så. När jag väl kommit in i utbildningen. Men den tiden den sorgen.

Har även BESTÄMT att nästa år så ska jag utomlands. Min pappa har hus i Thailand med sin sambo och om min syster ska dit så ska jag med :) Måste utomlands. Sen kommer jag ju hitta på mer saker för då kommer jag ha pengar till det.

Nej nu ska jag hitta på något att göra!


Linus <3 Min älskade pojkvän :) Tycker om diiig så himla mycket <3
Var bara tvungen och skriva det haha :P

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback