Helgen är slut.

Har inte skrevit på ett bra tag. Men har inte mått bra och har inte orkat. Men nu skriver jag igen .

Fredagen var jag först hemma hos Tosse och umgicks, sen gick vi hem till David och snacka och drack några öl. Sen vid 17 tiden möte jag mitt hjärta och sen stack vi hem till Marie och Kim och förfestade. Sen stack vi iväg till dickens. Jag och hjärtat stannade där till typ halv 2 sen ville jag hem för jag hade sketans ont i mina fötter.

Igår var jag och hjärtat hemma hos mig och myste hela kvällen och natten :).

Och idag har inte hänt så mycket alls. Mår inte speciellt bra. Har mått illa och så sen i Fredags. Riktigt jobbigt är det för vissa stunder så känns det verkligen som jag ska spy. Men jag gör aldrig det.

Nu orkar jag inte skriva mer, för nu kom illamåendet tillbaka.

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback