Helt slut..

Ja nu är jag så trött så jag håller på att somna sittandes. Var uppe nio idag också ju och sen dess har jag knappt suttit still. Men finare i rummet har det blivit iallafall, fast inte klart! Mina högtalare till stereon var det krångel med så jag fick ta högtalare från min Dvd och koppla in istället ;) Tur man är lite teknisk iallafall!

Nu har jag sjuk ångest. Känner mig tjock som en flodhäst.. Känns som man gått upp 80 kilo, ja jag överdriver men jag trivs inte med att se ut såhär. Så när en sak är fixad så blir det fan träning och bra mat som gäller! Tänker fan inte bli fetare nu!!

Imorgon ska jag träffa hjärtat i stan vid 16 tiden tror jag det var. Så tvingar jag med han att följa med mig och handla julklappar haha. Sen måste jag till väla på Torsdag och fixa foto :). Tänkte köpa en fin ram som jag ska ha på väggen över mitt nya skrivbord, med foto i ramen :). Därför måste jag även ta lite nya bilder haha, eller ja en iallafall :) Vill ha en på mitt hjärta! Sen får jag hitta andra jag kan ha på datan. Så överför jag dom till mobilen bara.

Nu orkar jag inte skriva mer, lägger inte in några bilder idag. Ni får se hur mitt rum ser ut imorgon kanske :) Om jag hinner då!

Puss&Kram och SovGott!

/Linda Malmquist

Kommentarer
Ninah

Läggnu upp bilder man är ju nyfiken :D haha

2009-12-16 @ 08:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback