Kan inte sova, sällan va ;)

Som vanligt så kan jag aldrig sova när jag är ensam. Men så fort jag är hemma hos hjärtat och ska sova hemma hos honom så somnar jag på 3 sekunder. Riktigt irriterande är det. För jag är svin trött men sen så fort jag ska lägga mig ner och somna så blir jag pigg igen och ligger bara och vänder och vrider mig hela tiden haha. Jobbigt värre! Men ja, ska inte gnäll ;).

Satt precis och tänkte på att allt jag säger blir aldrig av.. Nu syfta jag på min "jätte seriösa träning" och så vidare. Ja hur fan blev det med den. Har inte tränat på ett tag nu. Men jag har inte ätit en massa skit och så, så det är ju ett + i kanten haha. Men va fan, någon gång måste jag ju liksom ta det seriöst. Jag vill ju gå ner en massa till sommaren och om jag ska hinna det så får jag ju sätta igång. Haha man skulle haft en personlig tränare ;) . Fast han hade nog tröttnat på mig och mitt gnällande till slut haha. Nej men jag måste verkligen sätt igång nu asså.

Har även hittat en massa dieter också så jag funderar på att köra någon av dom. Men vilken vet jag inte än, kan inte bestämma mig haha. Får kolla igenom dom igen och se vilken som låter bäst, sen får man ju bara hoppas på att dom fungerar också ;).

Nepps, nu går jag fan och lägger mig igen och sen får jag ligga och vända och vrida mig hur mycket jag vill. För jag ska fan somna! haha.

GodNatt & SovGott <3

Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback