Sjukt dåligt humör.

Jag är så jävla irriterad på att jag hela tiden mår illa hela tiden. Det är så fruktansvärt jobbigt så jag snart skriker. Jag klarar inte av att ligga som en död gast i min säng dag in och dag ut. Jag blir för rastlös. Men jag har liksom inget val, för så fort jag reser mig upp så mår jag ännu mer illa. Sen när jag är hungrig så mår jag illa direkt efter jag ätit men jag spyr inte, så det är ju skont iallafall. Jag verkligen hatar att kräka, så därför hade jag aldrig kunnat vara anorexia haha. Jag vill bara att detta ska gå bort nu och om det är vad jag tror det är så är väl illamåendet borta om någon vecka eller så förhoppningsvis. Imorgon SKA jag hem till hjärtat för på fredag ska han och jag fixa en liten sak som måste göras. Mer än så säger jag icke ;) Så kan ni va hur nyfikna ni vill haha. Men ja, det ska fixas på fredag iallafall. Sen får jag må hur illa jag vill imorgon för jag ska hem till honom!

Det som är mest jobbigt med att må såhär dåligt är att jag kan inte dricka kaffe (drack 2 klunkar) och jag som brukar dricka ca 4-5 koppar per dag. Jag kan även knappt röka för efter några bloss så känns det som jag ska spy. Och äta kan jag nästan inte iheller. Fast jag har fått i mig rätt mycket idag om man jämför med resten av dagarna så det är bra. 4 mackor, lite yoghurt och en halv tacos är vad jag har ätit :P. Men det räcker.

Skrev ett sms till min mamma innan att hon skulle köpa vattenmelon på vägen hem. Så jag hoppas verkligen hon gör det, för jag är så fruktansvärt sugen på det nu. Hade kunnat äta en hel vattenmelon nu haha. Som tur är så är ju det inte fettigt, bara vatten typ haha. Så jag HOPPAS hon har köpt det , annars blir jag lissen i ögat.

Fan måste duscha idag också, duschade inte igår så nu känner jag mig otroligt ofräsch. Skriver kanske senare om jag orkar.

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback