Skit humör..

Just nu är jag bara så trött på allt. Vill bara sova bort denna dagen, men är inte trött så jag kommer inte somna. Så jag får sitta uppe och va sur och tvär för mig själv. Är bara så trött på att må illa hela tiden sen i fredags. Kan knappt äta för så mår jag ännu mer illa och jag får knappt i mig någon mat. Fick precis trycka ner några pommes frites. Men det blev inte många kan jag säga. För nu mår jag bara illa ännu mer och det är ju jävla roligt. Sen dessa pengarna jag får. Mm hur mycket hjälper dom mig på en skala. 2100 kr som kommer gå till julklappar och julmat. Sen är dom slut. Kan inte köpa ett skit mer än det. Så det är ju jävla roligt det med. Och hur kul är det och köpa julklappar till familjen för max 100 kr var. Liksom vafan får jag för 100 kr?! Inte ett skit. Så denna julen kan fara åt helvete nu. Har inte julstämning mer för fem öre. Allt kan kastas i havet! Har inte ens lust och fira skiten. Hade varit skönt och bara sitta hemma helt själv och äta en macka på julafton haha. Ja så känner jag det nu. För det är fan inte kul när man inte har några pengar alls.

Skulle inte förvåna mig om jag inte kommer in på utbildningen i Köpenhamn iheller. Med min vanliga pisse tur så kan jag ju redan kasta den i havet. Har inte fått något besked än så. Men jag orkar inte bry mig. Har vant mig vid att vara fattig nu. Men det går inte och inte ha några pengar. För jag kan inte leva på min mamma och jag vägrar gå till ung vision. Så då får jag ju baka kanelbullar och börja sälja dom eller något haha. Nej jag vet inte vad jag ska göra. Har till och med kollat rundor efter jobb. Liksom nu tar jag vilket jävla jobb som helst. Men det finns inga som inte kräver en utbildning så det är ju lättare sagt än gjort att hitta ett jobb.

Till och med julmusik får mig att vilja spy just nu och innan har jag alltid älskat julmusik men inte nu mer. Men det är ju inte så konstigt när allt är skit just nu. Usch va irriterad jag är.. Ångest på allt!

Nej nu ska jag sluta klaga..

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback