Snart är denna dagen slut.

Kollade precis på Paradise hotel, ännu en liten h*ra har kommit in i programet haha. Jag hade aldrig någonsin kunnat söka till det programet asså. Antingen är dom slampor eller så är dom bara så otroligt falska så det finns inte. Jag hade fått panik och slått ner varenda brud som varit där hahaha! Käkade 2 mackor med korv och senap på :) gottgott! haha. Sen har jag nybäddat min säng så det är nice. Finns inget bättre än att sova i en helt nybäddad säng. Så jävla mysigt är det. Fast hade varit mysigare om hjärtat legat här bredvid :( Men man kan ju inte få allt.

Nä nu ska jag sova tror jag, så tjo faderittan fem fingrar i f*ttan HAHA!

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback