Victoria Secrets.

Kollade precis på Victoria secret 2009. Man får ju inte lite ångest haha, jag vill också se ut såååååå!!! Ge mig sån kropp istället haha. Okej, jag hade faktiskt kunnat ha det om jag inte varit så lat och inte ätit sånt skit som jag äter, så det är mitt eget fel.. Men ändå :( Jag vill också va så smal och snygg. Hoppas dom blir tjocka allihopa hahahah! Nej men jag vill fan se ut så till sommaren. Det är ju mitt mål. Men är nog rätt svårt när jag skiter i det hela tiden.

Fan arg på mig själv :P

Jag har alltid velat bli modell sedan jag var liten, haha ja många tänker "good luck". Men det skiter jag väl i. Det är min dröm. Och alla hade olika drömmar. Sen å andra sidan lär jag aldrig någonsin bli modell så som jag ser ut nu. Okej att jag inte är fet de luxe, men jag har mage och lite fett på benen och så. Och för att bli modell ska man ju vara pinnsmal haha. Men ja det är min dröm iallafall, har aldrig sagt det innan men nu vet ni haha. Så kan ni mobba mig hur mycket ni vill, i dont care ;). Säkert snyggare än många av er som läser min blogg iaf.

PussHej.

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback