12/11-09

GOD MORGON!

Snygg man e på morgonen ;) haha eller inte!

 

Vaknade lite senare än vad jag skulle gjort haha, skulle egentligen gått upp vid 7-8 tiden men så blev det inte för jag va trött haha. Somnade inte från vid 3 i natt. Men nu är jag pigg och vaken. Och ja för en gångs skull så är jag rätt pigg och känner inte mig som en zombie. Ska aldelles strax in i duschen och göra ve mig och så. Sen blir det Ung Vision idag igen. Sista dagen denna veckan. Och idag ska jag snacka med han läraren och fråga vad fan jag ska göra. Så man har något att göra istället för att sitta på Facebook och Msn i 3 timmar, för det är sjukt drygt. YES, kom precis på att vi slutar 14.30 idag om jag har rätt för mig, om det var idag och det inte var nästa vecka :/. Nej nu hoppas jag det är idag vi slutar tidigare! För när man e där så går tiden rätt snabbt fram till 14.30 sen efter det så går tiden i ultrarapid. Så jag får hoppas! Efter jag har varit på Ung Vision ska jag hem till min syster och prata och umgås med henne, hennes sambo och tjocke Emil :). Så blir det nog att man sover där också och hjälper henne lite med Emil på natten. Han är lite gnällig så dom får knappt sova på nätterna. Och det är klart man ställer upp! Hjälpte min andra syster när hennes Lisa var liten också så. Nej nu har jag inte tid och skriva mer. Måste in i duschen och så. Hatar att gå upp så här sent för om jag hade gått upp vid 8 som jag skulle så hade jag kunnat dricka mer kaffe och kunnat ta det lugnt ett tag innan man skulle göra ve sig men nu har man bara hunnit dricka en kopp kaffe :P. Men det får väl duga. Nej nu sticker jag in i duschen haha.

No party i helgen! Bara massa gos och mys med min underbara pojkvän :) Kärlek<3

 

/Linda Malmquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback