17 November.

Jag fyller år om 11 dagar :) . Känns helt sjukt, tiden går aldelles för snabbt. Hinner ju inte med i svängarna haha! Blir inte att jag har någon fest och så vidare när jag fyller år, har inga pengar till det. Så det blir att jag firar med min familj och hjärtat istället. Sen om jag kanske drar ut senare på kvällen vet jag inte än. Det är ju en lördag och jag hatar att dra ut på lördagar. Men får väl se vad som händer.

Är fortfarande sjuk, ingen feber som tur är. Men jag är jätte förkyld, kan knappt andas genom näsan och hostar som en idiot. Så himla tråkigt. Får hoppas att det blir bra så snabbt som möjligt.

Denna helgen ska jag inte festa. Har bestämt att jag ska vänta med och festa till jag fyller år.

Skriver senare :)

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback