18 November

Sara har varit här idag :), hon gick precis. Har suttit och snackat om allt möjligt och spelat lite super nintendo haha. Och nu har jag och Sara bestämt att vi ska åka till en stuga nästa sommar. Vi har hittat en stuga också :). Eller ja, mitt hjärta hittade den stugan. Så vi ska prata med Marie, Kim och Saras pojkvän Tobias också så klart med mitt hjärta. Så det bli isåfall vi 6 och sen ska vi hitta 2 till. Men vet nästan redan vem jag ska fråga. Stugan kostar bara 4500 kr för en vecka så det är inte dyrt. Hur mysigt som helst. Och nu SKA det bli av! Fatta som jag och Sara längtar haha. Efter vi hittade stugan så var det det enda vi snackade om haha. Kollade på stugan typ 80 gånger :P.

Nu blåser det som fan ute. Skit äckligt :(. Blir bara värre och värre, kunde knappt öppna dörren när Sara skulle gå. Hoppas det slutar snart!

Imorgon blir det ung vision, känner mig frisk nu så då kan jag gå dit. Sen blir det att jag åker hem till hjärtat om jag fixar pengar.

I helgen ska jag träffa Sara och Marie antingen Lördagen eller Fredagen..

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback