19 November

Ja idag börjar mitt nya liv ;). Om ni inte fattar så läs längre ner i bloggen! Har faktiskt redan börjat, dricker kaffe utan socker. Inte gott kan jag säga HAHA, men man vänjer sig nog efter ett tag. Sen innan jag duschar blir det att träna till min träningsvideo, sen soppa (potatis&broccoli soppa) och sen ikväll ska jag nog jogga! Blev ingen ung vision idag iheller. Då jag inte mår toppen.. Men på Måndag ska jag dit och då blir det att jag går från Ramlösa station och sen när jag slutat så ska jag gå från Norrehed till Ramlösa station igen. Tar cirka 15 minuter och gå därifrån. Så det är 30 minuters extra träning där varje dag ;) . Jag ska ju gå snabbt annars hjälper det inte så mycket haha. Kan ju inte gå som en slöfock :P . Sen när jag väl har pengar så blir det gymkort och senare hade jag tänkt börja gå på någon slags dans, typ hiphop eller något sådant. Det är bra träning det också. Innan har jag varit skit löjlig och sagt att jag inte vill träna själv. Men nu skiter jag i vilket, om ingen vill träna med mig sen när jag skaffat gymkort så kommer jag träna själv.

Nu har jag verkligen bestämt mig för att jag ska gå ner och få den kroppen jag velat ha hur länge som helst. Men jag har aldrig haft viljan eller orken till det innan. Men nu har jag gett mig fan på att jag ska sluta va så jävla lat. Det är liksom inte så jobbigt och gå en halvtimme om dagen och träna till en video en timme. Man dör inte ;) haha! Så nu jävlar smäller det haha!

Jag kan säga som så att till sommaren 2010 ska jag ha snygg kropp ;)!!

Nu ska Tosse skicka någon träningsvideo till mig :) Som hon har hittat. Jag har dock redan en, men det kan ju vara kul och skifta lite! Så får se vad det är för något! Kanske kör den idag istället för den jag har..


Jag denna sommaren :P

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback