25 November

Då är jag färdig, har duschat och gjort ve mig. Skulle egentligen tagit detta tåget men jag hann inte. Så ska ta nästa om en timme. Ska till väla imorgon efter ung vision. Hade velat gå med någon men är nog ingen som vill gå där med mig :( haha. Måste hitta en jävla klänning till Lördag asså. Tänkte fixa upp mig lite extra eftersom man fyller år :) Och blir det ingen klänning så blir det att jag färgar håret istället. Så får man ta någon tunika smo man har hemma. Ska köpa strumpebyxor bara. Hmm, kanske köpa ett par skor kanske istället? Får se hur det blir.

Nej nu orkar jag inte skriva mer, har inget mer och skriva.

Längar till lördag :) Hoppas nu denna födelsedagen blir bra! Jag tror faktiskt det blir utgång efter man firat med familjen. Men inte säker än!

Bara för mig som bloggen strular?? Fick trycka hundra gånger innan jag kunde skriva och innan jag kunde publicera detta...


/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback