26 November

Kom hem från Väla för cirka en timme sedan. Gick där med Sara :). Skulle hitta en klänning till mig till på lördag. Hittade först en på GinaTricot. Men det var mer tunika. Sen hittade jag en på Cubus som va fiiiiin ;) haha jag tycker det iallafall och det tycker Sara också, så det blir antagligen den. Hittade en annan på Cubus också som va sådär. Tyckte om ovandelen men inte nederdelen haha. Sen hittade jag ett par skor som jag antagligen också ska köpa. Så det är nice! Kommer dock få skoskav de luxe av dom, men det är ju sånt man får tåla ;). Så ska dit imorgon igen och köpa det!

Sen efter jag varit där imorgon så ska jag umgås med Marie och Sara :).

Sen på Lördag så fyller jag år :):)! Först äta med familjen och sen blir det utgång!! ;) Känner på mig att det kommer bli kul !


Den ena klänningen på Cubus...
Snygga strumpor hahahaaha!



Den andre klänningen på Cubus..



And the shoes ;) , sexigt med joggingbyxor till va hahaha!

Japps , säger inte vilken av klänningarna jag ska ha ;). Men någon av dom två blir det. Sen har jag liteee beslutsångest om jag kanske ska ta den på Gina Tricot istället.. Ääh får se imorgon!

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback