27 November.

Somnade inte fråns 3 inatt tror jag det va. Kunde inte sova för jag låg och irritera mig för jag inte vet vilken klänning jävel jag ska ha haha. Och jag vet fortfarande inte.. Så ja jag vet inte hur jag ska göra. Ska dit senare så får jag se hur det blir. Kanske blir en helt annan klänning ;). Skorna ska jag ha iallafall. Och jag hoppas jag kommer kunna gå i dom nu också haha. Annars så snear jag :P .

Har mycket att göra idag och är redan stressad haha. Vet dock inte om det blir jysk med Marie, hon har inte hört av sig så, då kanske man slipper det haha ;). Så är jag inte lika stressad!

Imorgon är det party ;);) . Go Linda is your birthday hahahah!!

/Linda Malmquist

Kommentarer
Mimi1

Hej tjejen du vad hände med min blogg?? Kram

2009-11-27 @ 14:15:53 URL: http://vimsanmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback