AAAAH !!!!!!!

Ni fattar inte vilken ångest jag har nu!! Var precis på toa och tänkte jag skulle väga mig. Men det skulle jag inte gjort haha. Jag kan säga som så att jag vägde 59 innan men det gör jag inte nu mer.. Fyfan! Okej jag väger ju inte 80 eller nått haha. Men jag har gått upp något kilo. Jag mår skit dåligt nu! Jag har kämpat med att gå ner dessa 10 kilona och nu är jag på väg upp igen. Jag känner mig så fruktansvärt osexig och rällig så det inte är sant. Det är fan slut med allt godis, chips, snabbmat och så vidare. Det funkar inte! Och sen SKA jag röra mig mer.

FRÅN OCH MED NU SÅ LOVAR JAG :
  • Inget mer chips, godis, fettomat och så vidare.
  • Ingen mer cola och sån skit dricka iheller, bara vatten.
  • Jag ska GÅ från Ramlösa station varje mån-tors till ung vision.
  • Jogga minst en gång i veckan till och börja med.
  • Träna till min träningsvideo, tills jag har råd med gymkort.
  • Sluta vara så helvetes lat!
  • Verkligen ha viljan till detta nu.
  • INTE GE UPP!
Detta är bestämt nu. Jag ska fan inte ge upp och nu har jag lovat allt som står där uppe! Jag ska minst gå ner till 59 kilo igen inom 2 veckor! Och sen efter det så vill jag gå ner till ca 50 kilo. Nu är det fan och med slut med detta skit ätandet och min lathet.

Tänker fan inte se ut såhär...


Från och med nu its over..
Nu har jag verkligen bestämt mig och jag ska verkligen, verkligen INTE ge upp!!

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback