ÅNGEST!

Haha dom som målar här kom och knackade på för ett tag sen. Men jag sket i och öppna för jag orkade fan inte haha. Så nu när jag skulle gå ut och hämta kaffe.. Tror du inte dom står och målar precis utanför mitt köks fönster då?! Så nu kan jag ju inte gå ut och hämta kaffe och låtsas som ingenting. För då kommer dom komma och knacka igen och vilja komma in och måla haha ångest på detta nu. Jag vill ha mitt fucking kaffe haha! Så irriterad jag är nu. Men ändå sitter jag och skrattar, bara för jag får ju skylla mig själv. Skulle egentligen låtit dom komma in och måla haha. Håååe, jag e kaffe sugen! Undrar om dom har sett att kaffet e på? :/ haha det e ju ännu mer ångest! Ibland är jag bara så korkad så det inte är sant. Men va fan skulle dom stå utanför mitt jävla fönster nu för ahaha. Och jag kan inte ha musik iheller. För då hör dom ju att jag e hemma! Skulle fan inte förvåna mig om dom kommer på att jag e hemma. ääh, snart går jag ut och hämtar mitt kaffe haha. HAHA jag va precis ute och hämtade kaffe. Jag vete fan om han såg mig. Men det lär jag ju få veta snart, för då kommer dom säkert komma och knacka på dörren haha. Fan va pinsamt isåfall! Jaja jag fick mitt kaffe ;).

Ska snart iväg till Ung kompetens. Blir inte vägledningshuset idag, hinner jag inte nu.

Puss&Kram

Kommentarer
Therese

vi kan ta vägledningshuset tillsammans någon dag nästa vecka ? :)

2009-11-09 @ 10:46:24 URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback