Blir aldrig som jag vill.

Varför ska mitt liv alltid vara ett helvete? Jag kan lika bra sluta drömma om ett bra liv och sluta hoppas på att något någonsin kommer gå bra för mig. För det kommer aldrig hända!

Nej jag kom inte in på utbildningen, för det fanns inga platser kvar. Så det var ju roligt. Nu kan julafton dra åt helvete och min födelsedag och allt annat! Fyfan va roligt detta är, eller inte. Är så fruktansvärt arg och ledsen så jag kan skrika. Jag ville gå denna utbildningen mer än allt. Men nej istället får jag gå på helvetes jävla Ung kompetens i hundra år. Sitta på en jävla data och inte göra ett skit. För det hjälper ju mig så jävla mycket. Arbetsförmedlingen kan bombas åta helvete. För dom hjälper ändå inte en. Så jag får bo hemma hela livet och aldrig få ett jobb eller något. Som vanligt så går allt åt helvete för mig. Det blir aldrig någonsin som jag vill, ALDRIG!

Alla säger att man aldrig ska ge upp. Men nu fan gör jag det. Har försökt tillräckligt mycket nu. Men inte fan har något gått bra. Så va fan ska jag engagera mig mer för?!

Kan lika bra gräva ner sig och dö...
Ge mig svininfluensa så blir jag glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback