Börjar bli sjuk?

Stack iväg till Ung vision som vanligt. Snackade med min lärare och så lite sen sa han att jag skulle gå hem för jag såg inte kry ut och för att jag mådde illa. Det känns även som om jag börjar få feber också :/. Vill fan inte bli sjuk igen! Har nog varit sjuk 10 gånger detta året. Så jävla tråkigt och vara sjuk, bara ligga hemma och sova är inget jag tycker är speciellt roande! Sen om jag blir sjuk så får jag ju inte träffa hjärtat på hur länge som helst, och då får jag panik haha! Vill inte vara utan honom i en vecka eller mer!! :(

Nej nu hoppas jag på att det inte är värre imorgon. INGEN feber och INGEN halsfluss och så vidare, så blir jag glad!

Skriver kanske senare.

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback