Dags och sova nu kanske.

Egentligen så är det tid för mig att sova nu för annars lär jag inte komma upp imorgon. Men FAN asså... Vill inte till sketna ung kompetens... ÅNGEST! Alla som har gått på skiten säger att det är DÖ TRÅKIGT. Så vad fan ska jag göra där. Nej jag hoppas verkligen att när jag går ut och kollar i brevlådan imorgon innan jag ska gå dit så ligger där ett brev och i det brevet ska där stå "YAY DU KOM IN PÅ UTBILDNINGEN, Congraats 2 YOU" haha. Kanske inte kommer stå så, men ni fattar ;) . För om jag får brevet innan jag ska dra dit så behöver jag inte dra dit om jag vet jag kommer in på utbildningen! Så hoppas hoppas hoppas!!!!

Som jag skrattade innan asså. Min mamma fick värsta rycket för hon var övertrött. Stod och dansa och sjöng, sen skulle hon sjunga och ha min lampa som mick, men jag har inte dammat min lampa så hon fick damm i hela huvet haha! Sen sjöng vi gospel tillsammans och det lät FÖRJÄVLIGT haha! Men jag fjantade mig som ni förstår :P Jag sjunger inte bra, men så jävligt sjunger jag inte. Jag spelade in när vi sjöng. Men vete fan om jag ska lägga in det här bara :P haha. Har inte bestämt mig än ;). Får se, det kanske kommer någon dag.

Nej nu MÅSTE jag väl gå och lägga mig :( Vill inte.. Hade tänkt lägga upp bilder från helgen, men det tar 100 år! Så jag orkar inte. Tar det sen när det går lite snabbare.. Blogg.se har blivit så sjuuukt segt..

3 veckor med hjärtat igår :P. Tiden går sjukt snabbt! Tycker om honom mer och mer för varje sekund. Finns ingen bättre än dig hjärtat<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback