Dont know what to do..

Jag är så fruktansvärt trött på detta just nu! Du kommer där helt fin och söt. Men det finns faktiskt andra också, allting kretsar inte runt DIG.. Så nu vet jag inte alls hur jag ska göra? Ska jag välja dig och ha dig i mitt liv och så eller ska jag dumpa dig och ta någon annan ? Det är så svårt så det inte är sant...


HAHA erkänn ni trodde jag snackade om min pojkvän. mohaha det gjorde jag icke! Handlar om vilken klänning jag ska välja imorgon haha kass jag e ja jag vet, men det är sån jag e ;)

Lite rolig är jag ändå ;). Men iallafall så har jag sjukt mycket beslutsångest. Nu vill jag ha den på gina tricot också. Tycker faktiskt den är riktigt fin och den är inte sån lång iheller. Jag gillar inte när dom är för långa haha. Dom flesta tycker jag ska ta den klänningen på första bilden i mitt förra inlägg här. Men jag vet inte. Jag har aldrig ägt en klänning så därför känns det helt jobbigt och konstigt för mig att jag ska gå i klänning på lördag. haha, jag vet inte varför men jag tycker det är så "flickigt" och ha klänning. Sen å andra sidan så är jag ju en flicka och inte en pojker hahahah. Men jag har alltid varit lite pojkig av mig.. Mysbyxor, stora mys tröjor och så vidare haha. Men ja, någon gång måste man väl klä sig som en redig kvinna haha! Får se hur det blir iallafall. Ska dit imorgon och då får jag väl testa alla igen.. Ångest haha. Så kommer jag säkert inte kunna bestämma mig ändå. Ääh orkar inte tänka på det mer nu..

Kollade precis 4 avsnitt av Paradise Hotel :). Jag har alltid sagt att jag inte ska kolla på det skitet men nu har jag fastnat haha. Bara för alla tjejerna som är där är så extremt äckliga. Falska bimbos är vad det är ;) Ungefär som jag är själv haha eller inte. Jag är absolut ingen bimbo och inte falsk iheller. OCH våga påstå något annat haha! Jag är faktiskt en snäll och ärlig tjej som kan vara lite bitchig då och då enligt andra. haha. Men sen å andra sidan så kan jag inte ljuga, jag är skit dålig på det. Fråga mitt hjärta ;)<3 haha!

Nej nu ska jag sova hade jag tänkt, men så blir det väl inte som vanligt . Kommer nog sitta uppe en timme till och sen sova. Har fan mycket och göra imorgon kom jag på.. Jobbigt!

Jag ska:
  • Åka till väla fixa klänning, skor och annat.
  • Träffa Marie och dra till Jysk?!
  • Sen hem till Marie och umgås med henne och Sara.
  • Åka hem och baka till på lördag :)
  • Komma på vad jag ska ha för frisyr på lördag och fixa håret inför lördagen.
  • SOVAAA :):)
hehe så nu vet ni alla vad jag ska göra ;)

Nej nu skiter jag i detta! haha..

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback