En måndag.

Ja då har man precis tränat i 50 minuter idag igen :). Rätt konstigt ändå, för jag tycker inte det är speciellt jobbigt och jag gnäller inte för mig själv haha. Det har jag alltid gjort innan.. Men nu har jag ju gett mig fan på att gå ner så det kanske är därför? Ska se hur mycket träningsvärk jag har imorgon, om jag inte känner av det så mycket så blir det träning 50 minuter imorgon igen. Annars blir det bara 20 minuter.

Var på Ung Vision idag, fick mitt papper till försäkringskassan underskrivet, träffade Sandra i stan och hon hängde med mig till HM och handlade smink :) så nu fick jag äntligen ny foundation (Dream matte mousse, det är fan det bästa) , nytt puder och en mascara. Inte det pudret och den mascaran jag vill ha dock, men hade bara 300 kronor så. Det var en tidig present från min mamma, eftersom jag behövde sminket. Sen stack jag till tåget och åkte hem.

Nu på Fredag ska jag få en tidig present till, 300 kronor av min syster. Så jag kanske kan hitta något nytt klädesplagg man kan ha på lördag och om det blir pengar över så kanske jag köper en hårfärg också. Får bli brunt nu. Har inte råd och färga det rött än :( Men det kommer sen när man har mer pengar.

På Lördag fyller jag år som sagt. Då ska jag fira det med hela familjen och mitt hjärta :). Sen ska jag antagligen träffa Sara, Marie och Kim ute för dom ville fira mig lite också. Så det blir kanske en sväng ut efter man firat med familjen. Men det är inte säkert än..

Nu ska jag snart gå och duscha bort all svett haha och sen kolla på Pinocchio haha. Har laddat hem en massa Disney filmer och Pinocchio har jag aldrig sett så tänkte se den nu innan jag ska sova. Älskar Disney filmer<3

Imorgon fyller min mamma år så då ska hon få frukost på sängen av mig, har inte haft råd med någon present till henne :( så hon får en frukost på sängen imorgon så länge :). Bara jobbigt att man ska behöva gå upp halv 6 på morgonen bara för det haha, men ibland är jag snäll ;).

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback