GÄSP

Gud vad trött jag är nu. Jag sover aldelles för länge nu för tiden. Sov till klockan 16 idag. Lite ångest man har istället, hatar när jag sover bort hela dagen. Så imorgon ska jag upp klockan 7 har jag bestämt mig! Sen ska jag vara på ung vision klockan 13 som vanligt. Så då har man lite tid som man kan ta det lugnt innan man ska ta tåget dit. Jag blir mycket piggare om jag bara sover 6-7 timmar på en natt. Så ska börja gå upp tidigt nu hädanefter. Så slipper man vara så jävla trött, tråkig och hängig hela dagen. Har bestämt mig för att jag ska ta tåget ändå till Ramlösa station varje dag också och gå därifrån till Norrehed när jag ska till Ung vision. Så får man motion varje dag också. Så kanske man kan gå ner ett kilo eller två ;).

Nu ska jag sätta på tvn och somna, har sån timer på tvn så det är nice hehe!

Lille Emil<3

Puss&Kram



/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback