Ge mig ny data!

Min data mår nog inte speciellt bra mer. Den vill inte alls som jag vill! Fick precis ta bort ett spel och ladda hem det på nytt. Så nu kommer det ta tid innan man kan spela det igen. Och sen har man fått virus genom msn. Riktigt irriterande och inte fan går det bort när man ominstallerar msn iheller. Så när jag får pengar så blir det att man får köpa massa cd skivor och bränna över alla mina foto och skit på dom och sedan omformatera hela datajävlen. För detta går inte lälngre. Blir sjukt irriterad när datorn inte vill som jag vill haha. Ny data har man ju dock inte råd till iheller.

Skriver kanske senare, måste fixa datorn lite mer nu.

Saknar hjärtat jätte mycket, vill bli frisk så jag kan få träffa honom !! <3

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback