God morning everybody :)

..Så trött jag är! Var uppe vid halv 9 så nu håller mina ögon på att vakna, tar ett tag. Därför vill jag alltid vara uppe i någon timme och ta det lugnt, dricka kaffe och röka innan jag gör vem mig. Så det är därför jag är uppe så tidigt. Ska ju inte vara på Ung vision fråns vid 13. Så jag har tid på mig ;).

Idag blir det ingen träning! Har träningsvärk överallt haha. Kanske inte så smart och träna så mycket nu i början i två dagar i rad. Eftersom jag är väldigt otränad och då ska man ju ta det lugnt haha. Så idag blir det lugnt och ingen träning. Om jag nu inte får ett ryck ikväll och tränar igen haha.

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och lyssna på musik :)

Ha en bra dag alla 14 läsare ;) hahahaha!

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback