Helgen.

Igår så var jag hemma hos min syster och firade min födelsedag med hela min familj och min underbara pojkvän. Var egentligen meningen vi skulle ut senare på kvällen men så blev det inte för det var tråkigt väder och jag kände inte för att gå ut så vi skulle på en hemmafest men blev inget med det iheller så vi stannade hos min syster till klockan 01 typ sen åkte jag och hjärtat hem till mig och snackade och mös. Mysigt! Helt okej födesedag :)

Idag har jag inte gjort så mycket mer än ätit pizza på ättekulla med hjärtat och en tjejkompis, gott va de iallafall. Sen åkte jag hem och nu sitter jag här med min mamma, syster och lilla Lisa :).

Jag har ingen fest lust längre. Pallar knappt dricka och känner inte alls för att gå ut eller någonting. Men det är rätt skönt. Min fest tid kanske är över haha. Har blivit gammal nu ju ;).

Saknar redan min älskling :( Önska jag kunde sova bredvid honom varje natt! Sjukt att man kan tycka om en person mer och mer för varje dag som går :). Han e underbar <3

Nu ska jag snart sova, är svin trött och seg. Så blir det ung vision imorgon!

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback