Helgen äntligen slut.

Nu är jag riktigt trött på att festa. Jag tycker inte det är kul alls längre. Känns som det alltid är samma sak varenda helg. Samma ställe man drar till och samma folk. Nu säger jag ju inte att folket är tråkigt haha, för dom jag umgås med är hur roliga som helst. Hade inte dom varit med så hade det nog varit ännu tråkigare. Men man säger ju att man inte har roligare än man själv gör det. Så då är det väl jag som är tråkig haha. Kanske börjar bli gammal ;). Nej men jag tycker faktiskt inte det är kul längre. Nu vill jag ha ett jobb och jobba på helgerna istället haha. För nu kommer jag inte festa lika mycket mer. Kommer knappt festa alls. Im sick and tired off it!

I Fredags så umgicks jag med hjärtat och hans killkompisar. Satt först hemma hos en kille och drack och så sen stack några av oss ut till dickens men blev inget med det för det kostade inträde. Så jag och hjärtat stack hem istället.

Igår var jag hemma hos Marie och Kim med hjärtat, Sara, Tobias och några andra. Drack lite och så. Sen stack vi hem till Set och träffade några andra där. Helt okej kväll. Blev inte full iheller så det är rätt skönt. Slapp man vara bakis idag iallafall. Stack hem vid 5 på morgonen tror jag.

Idag har jag typ sovit bort hela dagen. Lite irriterande för jag måste gå och lägga mig snart eftersom man ska till skiten imorgon. Och nu kommer det vara svårt att somna eftersom man inte ens är trött och har redan sovit bort hela dagen.

Tänkte att jag skulle till vägledningshuset imorgon efter ung kompetens. Söka in på utbildningen igen, till nästa start. Så man har det gjort. För som sagt så vill jag verkligen gå på denna utbildningen och jag kommer inte ge upp i första taget. Sen när nästa start är vet jag faktiskt inte. Men det lär jag ju få reda på imorgon.

Nu ska jag se om jag hittar någon film jag kan somna till..

Bild från igår :P Vet inte riktigt vad jag sysslar med haha.

Lägger inte upp fler bilder från igår, då vissa inte vill synas överallt och det respekterar jag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback