JOBBIG DAG!

Hade satt klockan på 11 idag. Sov hemma hos hjärtat som jag skrevit innan. När mobilen ringde vid 11 tog jag upp den och skulle gå upp men valde istället att ligga kvar hos hjärtat för det var varmt och mysigt. 10 minuter senare ringde mobilen igen, stängde den och la kvar under det varma täcker med min underbara pojkvän. Men 20 minuter senare tvingade jag mig upp. Sur och tvär gick jag upp och tog på mig och gick på toa. När jag kom ut från toan så hörde jag hjärtat skrika -HAJJEEE!. Då blev jag lite gladare för då fick jag kaffe och pussar innan jag skulle dra iväg till världens tråkigaste UV. Tog bussen vid 12.20. Kom fram till skiten vid 12.50. Satt mig på en data i ett rum med några andra, som jag inte känner och inte vill känna iheller för den delen. Gjorde lite på mitt cv och satt sen på msn och facebook till klockan 14.30 sen pallade jag inte mer. Jag gick till han "läraren" eller va fan man ska kalla det. Och sa att jag hade "ont i huvudet, och kunde inte koncentrera mig" haha. Så jag fick gå hem :D Då var jag lycklig haha. Så jag åkte hem och när jag satt på 2an hemåt så kommer det en mamma med två små flickorna. Dessa flickor satt och gapade som två brunstiga kameler som aldrig får någon uppmärksamhet. Så där satt jag med 2 äckel ungar framför mig som inte höll käften i ens 1 minut. När dom väl gick av så ringer mamma och jag pratar lite med henne. Och sen kom jag hem..

Nu är jag sjukt trött. Fattar egentligen inte varför för jag har sovit rätt länge ändå. Men tror det är för man sitter på det skitet och gör lika mycket som man lika bra hade kunnat göra hemma. Jag blir trött i huvet av att inte göra någonting. Och där ska jag gå i 3 helvetes månader.....

Imorgon ska jag dit igen, är så illa tvungen!

Helgen spenderas med hjärtat och antagligen hem till Mimi på Lördag :)
Fortfarande inget brev från utbildningen, känns lite som att man inte kommer in.
Så det kan man ju kasta i havet nu!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback