När man va ung haha

Nu är här ingen som målar mer. Dom är färdiga nu! Så nu sitter jag och lyssnar på musik och har absolut ingenting att göra, riktigt jävla drygt och va uppe såhär tidigt. Fan ska jag göra till min mamma kommer hem vid 18? Finns ingen film eller serie man kan kolla iheller. Och går jag och lägger mig och sover igen så kommer jag inte upp igen haha, plus jag kommer vara helt seg ikväll då.

Sitter och lyssnar på sån gammal musik som man alltid hade när man festade när man va typ 16-17. Så sjuka minnen man har från den tiden. Och då var det fan fest alltid, varje fredag och lördag. Fattar fan inte hur man orkade. Nu orkar jag inte festa två dagar i rad, för jag är alltid bakis som fan dagen efter jag festat. Man kanske börjar bli gammal ;) haha. Man blir ju ändå 21 år om 22 dagar haha.

3 bilder från en fest hemma hos mig, var typ 17 år då. Fyfan som man såg ut haha, blond och fet :P USCH! Klicka på dom, för att få dom större :P


Tack gode gud att man inte e likadan nu. Liksom innan gick man fan på fest i joggingbyxor och man såg ut som en gast. Hade fan inte kunnat ha joggingbyxor på en fest nu haha! Nej lite hyffsad får man ju ändå se ut.. Plus att man betede sig så jävla löjligt i den åldern. Haha vill inte ens tänka på hur korkad man egentligen var. Man tog ingenting på allvar. Men som tur är, den tiden är över. Även om man har många roliga minnen från då så har man ju ändå en massa dåliga minnen också. Nej som tur är har man vuxit upp lite iallafall ;). Klart man har sina "omogna" stunder och fjantar till det lite. Men inte på samma sätt som då. Haha jag kommer ihåg när man hade "förhållande" när man var i 15-17 års åldern. Om man ens kan kalla det "förhållande", kommer ihåg att några av dom varade i 2-3 dagar haha. Så jävla löjligt. Som sagt så var man inte speciellt seriös på den tiden..

Nu ska jag dricka mitt kaffe utan socker :( blöö! Men vad ska man göra. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback