Nu drar jag iväg till Ung Vision!


Jag i min sexiga mössa ! HAHA
Såja, då är man helt färdig. Och behövde inte stressa, gick snabbare än jag trodde. Men hade inte skadat med en kopp kaffe till haha. Men det hinner jag inte. Ska ta tåget kvart över 12 så. Jag verkligen hoppas vi slutar tidigare idag, det är det enda jag tänker på nu haha. Hade varit jävla skönt. Vägledningshuset blir nästa vecka istället eller kanske imorgon får se hur mycket jag får sova inatt. Vet inte om jag kommer skriva mer idag eftersom jag ska till min syster. Får se om jag kanske får tillgång till deras dator en kvart ;).

Puss&Kram

Jag på tåget igår haha hade inget och göra och va uttråkad ;)



/Linda Malmquist



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback