Seg dag..

Var på Norrehed innan på "ung kompetens". Nog det tråkigaste jag har varit med om i hela mitt liv haha. Ska vara där nu Måndag-Torsdag kl 13-16. Så jävla drygt! Och det enda vi ska göra är typ sitta framför en jävla data och söka jobb. Liksom kan man inte göra det hemma? Men jag är så illa tvungen och gå på detta skitet, annars får jag inga pengar över huvud taget och det går ju inte. Jag har fortfarande inte fått något brev från utbildningen så jag vet inte om jag kommer in än. Men kan ju hoppas på att jag får det imorgon.

Snart kommer min systers kille och hämtar mig. Ska sova där inatt. Sen ska jag ju till skiten imorgon kl 13. Ska fixa busskort imorgon också. Fick låna pengar av min syster :) Som tur var, annars hade jag inte kommit någonstans. Sen efter jag varit där imorgon så ska jag hem till hjärtat<3

I helgen har jag bestämt att det inte blir någon fest. Snackade lite med Mimi igår tror jag och antagligen kanske vi ska ha myskväll någon dag i helgen. Så får se hur det blir med det. Men inte festa denna helgen iallafall. Har inga pengar till det och sen så vill jag inte festa varje helg mer iheller.

Ska kolla på filmen "the Echo" hemma hos min syrra idag också. Någon spökfilm :P. Och sorry hjärtat för jag ska kolla på den utan dig :( . Finns fler vi kan kolla på <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback