Skit dag!!!!

Var på ung vision, lika tråkigt och onödigt som alltid. Sen gick i stan med Marie, testade ca 9 klänningar.. Antingen va klänningen för lång, stor, ful eller så va jag för fet! Sen skulle jag ta mitt tåg, då var det inställt.. Klart att av alla tåg så är det mitt som ska vara inställt. Min mamma klickade mig i örat när jag pratade med henne i telefon, det är något av det värsta jag vet! Sen tjafsa jag med min pojkvän... ROLIG FUCKING DAG!

+ Jag tänker inte sätta min fot på helvetes jävla ung vision mer! Jag har inget där o göra, dom hjälper inte en med ett skit. Vad fan hjälper det mig att sitta på facebook och msn i 3 timmar? Det kan jag lika bra göra fucking hemma.

Så arg och irriterad jag är nu.. Det var jävligt längesen jag va såhär arg! Och sen att man ser ut som en fett flodhäst jävel i varenda jävla klänning gör ju inte livet roligare.

Nej nu orkar jag inte skriva mer för jag är så arg så jag gråter just nu. Och om jag fortsätter skriva så skriver jag aldelles för mycket, saker som ni ska ta och skita i..

Hoppas ni haft en lika ROLIG dag som jag.............................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback