Skjut mig...

"Ingen förstår hur dåliiigt jag mååår"

Hostar som en get, trött i hela kroppen och så känns det som om jag ska få feber vilken minut som helst. Hatar verkligen att vara sjuk. Jag klarar inte av att vara hemma och bara ligga i min säng i en vecka. Jag blir så fruktansvärt rastlös. Och så kommer jag inte få träffa mitt hjärta på länge, och det är jobbigt de luxe! Ingen som kan ligga och hålla om mig och ta hand om mig när jag e sjuk haha! Bara min sketna katt haha.

Nu sitter jag och hoppas på att jag mår bättre imorgon och att jag inte får någon jävla feber. Vem vet, jag kanske får svininfluensan?! Jag har ju inte tagit sprutan. Haha, ärligt talat så skiter jag i vilket om jag får den. Jag lär inte dö ändå. Så så lätt blir ni inte av med mig ;)

Ja då fyller man år snart också. Trevligt..

Nej nu snurrar det i huvudet :P Så nu får jag lägga mig ner..

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback