Snart är det jul här i vårt hus!


Tänk att det snart är jul!
Jag fattar inte det. Tiden går så otroligt snabbt. Jag brukar inte längta till julen, men detta året gör jag. Varför vet jag inte. Sitter och lyssnar på julmusik nu och tänker på julmaten, glöggen och allt mys :). Nu hoppas jag bara på att man har pengar så man kan köpa julklappar. Jag kommer köpa julklappar så fort jag får pengar, så man slipper vara ute i sista sekunden. Det jag bävar över är julklapp till min systers sambo. Hur svårt som helst och köpa till honom haha. Jag tycker inte om att köpa julklappar till killar. Så nu har man pojkvän man ska köpa till också, plus att mitt hjärta fyller år på julafton också. Så man får ju köpa en dubbel julklapp typ hehe. Men vad ska jag köpa?! Ingen aning.. Den tiden den sorgen, har lite tid att tänka.
Men SNART är det JUL !!!!

Och sen är det Nyårsafton :). Vad ska man hitta på då? Hade varit mysigt och bara gör något jag och mitt hjärta. Men sen är det ju massa fester och så vidare. Får se vad som händer! Har inte riktigt tänkt på det än. På Nyår så brukar jag va med familjen hemma hos min syster och hennes sambo. Så kollar vi alltid på någon gubbe som pratar en massa och sen räknar man ner tillsammans haha. Sen blir det champagne på balkongen och en massa smällare! Hur mysigt som helst. Älskar det!

Haha det är så mysigt så när jag tänker på det så blir jag tårögd :p.



Min älsklingslåt <3

Vad ska ni göra på Jul och Nyår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback