Snart sova tänkte jag.

Har absolut ingen aning om vad jag hade tänkt skriva nu. Är helt tom i skallen haha! Men det kommer som det kommer. Det regnar ute nu. Dom har sagt det ska snöa hela helgen men det undrar jag. Tror inte jag det kommer göra, men man vet aldrig. Imorgon bitti så kommer det en kille som ska måla här inne i vår lägenhet, på fönsterna. Fattar dock inte varför men ja, dom ska det iallafall. Han är rätt ung, nog lika gammal som mig eller kanske några år äldre :P . Tycker inte om att ha främmande folk i mitt rum! Man vet aldrig vad dom gör. Plus hur pinsamt e det inte att han ska stå och måla i mitt rum medans jag sitter på datan haha. Så är man tvungen och bjuda på kaffe också, för man kan ju inte vara sån otrevlig och sitta och dricka kaffe själv haha! Och NEJ han som ska måla här inne är INTE snygg. Sen så har jag mitt hjärta och då har jag inget intresse för andra killar! :). Men han e inte snygg iallafall haha! Soppdieten som jag gick på, gick inte speciellt bra. Pågrund av att det går åt skogen när jag inte är hemma. För när jag är hos någon annan så blir det ju att man äter annat eftersom alla inte äter soppa varje dag haha. Men istället så äter jag vanlig mat, men har dragit ner på det, så jag äter mycket mindre portioner istället. Plus att jag har slutat med småätande. Till nästa sommar så SKA jag ha den kroppen jag vill ha. Och så är det bara. Jag vill kunna gå i bikini utan att se ut som en flodhäst haha. Men till dess så ska jag kunna gå ner mycket, gäller bara att jag får pengar så jag kan fixa träningskort. Allt går lite snabbare då.

Nej nu ska jag sova :)

Du får mig att må bra, du är den enda jag kan prata med, den enda jag verkligen kan lita på, jag trivs med dig mer än jag trivts med någon annan, du får mig alltid att le och skratta, du betyder lite mer än alla andra gör och du har verkligen stulit mitt hjärta<3 Du vet vem du e och jag tycker om dig så sjukt mycket! 10/10-09
. Gör allt för att det ska funka mellan oss två och för att du ska må bra. Förlåt för de gånger jag gjort dig ledsen och så, det kommer aldrig hända igen! Du finns i mina tankar dygnet runt och till och med i mina drömmar nästan varje natt. Trodde aldrig jag skulle hitta någon så ärlig och underbar som dig. Hoppas och tror att detta kommer vara länge. för utan dig kommer allting kännas fel och meningslöst. You Are The One That Makes Me Smile<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback