Snart sova.

Har precis tränat i 50 minuter nu ;) Visst är jag duktig haha! Jag ska va ärlig, jag syndade i helgen :( . Åt chips, någon bit pizza och drack julmust och öl. Usch, va dåligt jag mår av det. Har fett jävla ångest. Hjärtat försökte ändå stoppa mig, eftersom han försöker stötta mig och hjälpa mig med mitt mål. Men inte fan lyssnade jag. FAN asså jag måste verkligen bli starkare när det gäller frestelser! Nu är det fan SLUT med skit mat och skit dricka. Annars är det ju inte ens lönt jag tränar. Jag kan säga som så att denna helgen kommer det bli mat och dricka, för jag fyller år på lördag. Men inte mer sen efter lördagen! När det är födelsedagar och jul och så vidare så får man synda lite! Men denna helgen som var nu.. BLÖ! ÅNGEST!!! Vill inte ens tänka på det mer. Men nu har jag tränat bort det förhoppningsvis. Nu ska jag snart gå och lägga mig.

Blir inte att jag åker hem till hjärtat efter Ung vision imorgon, nog roligt. Jag som ville va med honom imorgon! Men nej det gick inte för min mamma har inte tagit ut pengar till mig eftersom hon är ledig från sitt jobb imorgon och då får jag låna hennes busskort och sen måste jag hem efter bara för hon ska ha busskortet på tisdagen. Så det är inte mycket jag kan göra åt den saken.. Irriterad är jag! Efter ung vision så ska jag till arbetsförmedlingen och sen försäkringskassan.

Skriver imorgon.

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback