Tänker lite :)

Kan inte sova, är inte trött för fem öre. Så nu ligger jag här i min säng och tänker på allt mellan himmel och jord. Finns ju inget annat att göra. Ingen rolig inne på msn som man kan snacka med iheller :(. Så då får jag ligga och tänka en massa istället. Men för en gångs skull så är det bara positiva och mysiga tankar!

  • Ligger och funderar på hur det kommer bli för mig i framtiden typ. Kommer man ha kontakt med alla vänner man umgås med nu eller kommer dom försvinna ur ens liv, som många andra gamla vänner har gjort? Inget man kan veta nu, men det sägs ju att riktiga vänner stannar hela livet :).
  • Kommer jag få barn & gifta mig? Just nu vill jag inte ha några barn, inte nu och inte i framtiden iheller. Men det är ju så jag känner nu och man vet aldrig om man ändrar uppfattning senare om några år eller så. Sen gifta mig är inget jag egentligen vill iheller. Jag är inte den tjejen som "drömmer om stort fint bröllop". Har aldrig gjort det iheller. Tycker mest att det är överdrivet oftast. Men förlova mig är något jag hade kunnat tänka mig om man verkligen älskar varandra och vill vara med varandra. Jag vet att det är meningen att man förlovar sig om man sedan ska gifta sig. Men jag tycker att man kan förlova sig utan att behöva gifta sig senare. Jag tycker att förlovning är en sak man kan göra för att man älskar varandra och bara vill vara med varandra och visa typ att man är den andras och så.. :P Så tycker jag iaf!
  • Kommer jag komma in på utbildningen och klara den. Och kommer jag isåfall fortsätta jobba inom restaurang branschen resten av mitt liv eller kommer jag tröttna och hoppa på något annat istället. Just nu känner jag att det är detta jag är intresserad av och det jag vill är att ha en egen liten restaurang om några år. Men man får väl se hur det blir med det..
  • Det jag tänker mest på är såklart min pojkvän ;). Men han är i mina tankar dygnet runt typ så ja. haha! Jag är riktigt jävla kär. Han är den mest underbaraste killen jag någonsin har haft. Jag är så otroligt glad att det blev jag och han till slut. Många blev nog rätt chockade när dom fick reda på att vi var tillsammans hehe. För vi är inte speciellt "lika" om man säger som så. I vissa fall är vi som natt och dag. Men det kanske är det som får det att funka också? Jag tror att är man för lika varandra så funkar det inte. Man vill ju inte vara tillsammans med sig själv typ. Men än så länge funkar det bra mellan oss två ;) tycker jag iallafall hehe. Och jag hoppas och tror det kommer fortsätta vara såhär! Linus <3
  • Har börjat umgås mer med Sara och Marie nu igen och det känns skit kul. Vi umgicks nästan varenda dag innan för något år sen. Men sen blev det att vi kom ifrån varandra och nästan slutade umgås helt. Men beror nog mycket på att jag började umgås med andra och dom två fick pojkvänner som dom umgicks med ofta. Och det blir ju så att när man e nykär så umgås man mycket. Men nu har vi börjat snacka och umgås igen och det känns bra :). Dom är ju mina barndomsvänner <3

Ja det var väl det mesta jag tänker på just nu haha. Har mer i huvudet men nu orkade jag inte skriva mer! För nu börjar jag bli lite trött och då är det lika bra jag lägger mig innan jag piggnar till igen!

"Lev varje dag som den vore din sista ;)"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback