Tjenixen!

Har inte skrevit på hela helgen. Har varit upptagen och inte haft orken till det iheller. Men nu skriver jag :). I Fredags så var jag hemma hos hjärtat hela kvällen och sov där också, mysmys! Sen igår så satt jag och hjärtat och spelade Yatzy (jag vann varenda gång mohaha). Sen stack vi till två andra och spelade "Geni" . Hur trevligt som helst, även om jag blev skit sur efter ett tag och gav upp. För jag är otroligt korkad. "vilken stad kallas för sundets pärla?" - En fråga jag fick, men nej den kunde inte jag. OCH ändå så bor JAG i den STADEN! HAHA xD . Så jävla korkad. Men man är ju blond ;).

Nu orkar jag inte skriva mer , ska kolla nån film.

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback