Torsdag-Söndag :)

Torsdag: Åkte hem till Sara, satt och snacka och spela en massa Guitar Hero :) Det va rooooligt :P haha. Sen snacka jag med Tosse och så bestämde vi att jag och Sara skulle åka hem till henne och dricka några öl med henne, Tommy och Ninah. Så jag och Sara stack till Maxi och tog ut pengar och hon köpte energi dricka sen stack vi hem till Tosse och drack öl och snacka och så. Hjärtat och Snicky kom en stund och hälsa på också sen drog dom vidare. Och senare stack vi på nån fest i stan. Som inte var speciellt rolig men men.. Jag drack lite för mycket haha. Så stack jag och Sara och möte min sötnos sen. Sen gick jag och hjärtat hem till honom. Eller ja, han gick och jag vinglade haha. Inte bra. Så gick vi hem och sov :).

Fredag: Hände inte så mycket, eftersom jag hade huvudvärk de luxe och va bakis som en get. Så jag och hjärtat var hemma hos honom och mös och kolla film :).

Lördag: Vi vaknade vid 15 tiden haha. Så vid 16 stack vi hem till Tosse där jag hämtade lite kläder och min väska och så. Sen stack vi till Stan och möte Marie. Tog 2an hem till Sara och Tobias och satt där och drack och snacka och spela lite spel. Sen vid 23 tiden stack vi ner till stan och skulle egentligen gått in på dickens men det blev inget med det för att det kostade inträde och jag hade inga pengar för jag e fattig haha. Så vi stack vidare till Bara Rock. När vi skulle gå in så hittade inte Marie sitt Leg så vi stod och letade en stund och till slut hittade Sara det. Så gick vi in och såg att där bara var en massa miffo haha. Så där stannade vi i typ en halvtimme kanske lite mer. Sen stack jag, Marie och hjärtat och tog bussen hem. Så kollade jag och hjärtat på film sen somna han haha.

Söndag: Idag har det inte hänt mycket alls. Hjärtat var bakis ;) Så jag åkte hem vid 16 tiden och nu är jag hemma och tar det lugnt och ska snart kolla film med mamma men innan dess ska jag äta min soppa :).

Har dock fuskat lite med denna soppdieten i 2 dagar nu. Men det blir ju så när man inte är hemma. Men ska börja med det nu igen. Nää nu orkar jag inte skriva mer :P Har skrivet tillräckligt tycker jag :).

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback